Nova agenda de l'Espai Fundació ”la Caixa” Madrid

Inscripcions a les activitats del 17 al 24 de gener de 2022.

Consulta l’agenda

Des de l’Espai Fundació ”la Caixa” Madrid, a través del Programa de Gent Gran, impulsem el paper actiu de la gent gran i estimulem que participi en la societat.

Les inscripcions a les activitats es realitzaran a través d'aquesta web del 17 al 24 de gener de 2022.

Instruccions per inscriure’t a les activitats del centre:

1. Consulta l’agenda d’activitats i les indicacions per fer les inscripcions que trobaràs a l’inici de l’agenda.

2. Tria les activitats a les quals et vulguis inscriure.

3. Clica l’enllaç d’inscripció de color blau sota la descripció de l’activitat.

4. S’obrirà un formulari. Emplena’l amb les teves dades. Recorda: Tot i que l’adreça de correu electrònic no és obligatòria, t’aconsellem que n’introdueixis una per poder rebre comunicacions relacionades amb els tallers i altres activitats del Programa de Gent Gran.

5. Si la petició d’inscripció s’ha completat correctament, t’apareixerà una pàgina en què et confirmarem que pròximament ens posarem en contacte amb tu.

6. Si has deixat l’adreça de correu electrònic, també rebràs un mail per confirmar la petició d’inscripció.

7. Quan s’hagin tancat els grups, rebràs un mail o una trucada del teu Espai Fundació ”la Caixa” per confirmar les places definitives als cursos.

Consulta l’agenda

• CONTACTE

Espai Fundació ”la Caixa” Madrid
    Arapiles, 15

• HORARI

De dilluns a divendres laborables,
    de 10 a 14 h i de 16 a 20 h

• METRO

Quevedo: línea 2
    San Bernardo: línies 2 i 4
    Bilbao: línies 1 i 4

• AUTOBUSOS

Línies 1, 2, 202, 3, 5, 16, 21, 37, 40, 61, C1, C2, 133, 147, 149 i E3

• INSTAL·LACIONS DEL CENTRE

• Sala d’actes

• Espai Gent 3.0

• Cibercafè i Mediateca

• Aula d’informàtica

• Sala polivalent

• Taller de manualitats

• Espai de salut

POLÍTICA AMBIENTAL I ENERGÈTICA

La Fundació ”la Caixa”, entitat compromesa amb la sostenibilitat, basa les seves actuacions en un pla estratègic orientat a una política de responsabilitat social. N’és un aspecte fonamental la protecció del medi ambient i la reducció dels impactes ambientals i el consum energètic derivats de les activitats i els serveis que du a terme als seus centres de treball principals.

En aquest sentit, la Fundació ”la Caixa” implanta un mètode que integra, conjuntament, un sistema de gestió ambiental segons la norma ISO 14001:2015 i un sistema de gestió de l’energia segons la norma ISO 50001:2018 als seus centres de treball (CaixaForum Barcelona, Madrid, Palma, Tarragona, Lleida, Girona, Saragossa i Sevilla, EspaiCaixa Girona, Madrid i Múrcia i el Palau Macaya) la funció del qual és la difusió cultural, social, científica i educativa mitjançant exposicions, concerts, debats, programes educatius, etc., i es compromet a:

• Adequar la gestió ambiental i energètica d’acord amb el seu context i cultura organitzativa, per mitjà de la implantació dels processos necessaris per obtenir la millora contínua del seu acompliment ambiental i energètic.

• Adoptar les mesures necessàries per garantir el compliment de tota la normativa ambiental i la relacionada amb l’ús, el consum d’energia i l’eficiència energètica aplicable a les activitats i les instal·lacions dels centres (tant en l’àmbit local com autonòmic, estatal i europeu), com també tots els convenis o acords als quals la Fundació ”la Caixa”, a través dels centres, s’aculli.

• Protegir el medi ambient i prevenir la contaminació mitjançant l’ús sostenible dels recursos naturals, l’ús eficient de l’aigua i l’energia i el foment de les pràctiques de reducció, reutilització i reciclatge de residus.

• Potenciar l’estalvi energètic i optimitzar l’eficiència energètica a les seves instal·lacions i activitats dels centres, al mateix temps que s’avança en l’adquisició de productes, serveis i equips energèticament eficients.

• Formar, sensibilitzar i implicar cada treballador fent-lo partícip de la gestió ambiental i energètica, i transmetre als proveïdors i les empreses subcontractades les nostres directrius ambientals i energètiques.

• Afavorir la comunicació amb criteris de transparència i informar tots els grups d’interès (treballadors, clients, proveïdors, subcontractistes, institucions...) per donar-los a conèixer la política ambiental i energètica, i establir-hi relacions de cooperació.

Amb això, la Fundació ”la Caixa”, a través dels seus centres de treball, vol contribuir a la millora del medi ambient i a la mitigació del canvi climàtic en benefici de tota la societat.

Barcelona, 6 de juliol de 2020