Contribuïm a la millora de l’ocupació i les condicions econòmiques de joves i dones a Moçambic a través del suport a solucions innovadores.

Què fem

A través del programa Work4Progress, treballem per identificar necessitats i reptes en matèria d’ocupació i afavorir la creació de llocs de treball, especialment entre joves i dones en situació de vulnerabilitat a Cabo Delgado i Maputo, a Moçambic.

Amb aquest objectiu, fomentem la producció agropecuària en volum i qualitat, la microemprenedoria, la inserció laboral de joves i les iniciatives agroindustrials de mitjana i gran escala a través d’una plataforma d’innovació publicoprivada.

Amb qui col·laborem

En aquestes regions en col·laboració amb tres xarxes d’organitzacions de la societat civil, administració pública i institucions acadèmiques que treballen de manera coordinada:

• Ayuda en Acción, Agência de Desenvolvimento Económico Local da Província de Cabo Delgado (ADEL), Espaço Livre Juventude (El J.), ESSOR, Mundukide, Technoserve, Elaco Orrea, Kampos i Gapi.

• Cesal, Universidade Lúrio, Unión de Asociaciones Agrícolas de Matutuine (UAAMAT) i GAPI.

• Enraíza Derechos, Fundaçao Encontro y ATAP (Associaçao dos Técnicos Agropecuarios).

• Avaluació i monitoratge a càrrec de la Universidade Politécnica - FUNDE.

Link de video