Uneix-te a la nova edició de #JoCanto que es gravarà al CosmoCaixa Barcelona!

Després de l'èxit de #JoCanto Viva la Vida, #JoCanto Al·leluia i #JoCanto Bohemian Rhapsody, en aquesta ocasió interpretarem la nadala Joy to the World i crearem junts un vídeo coral participatiu que es farà públic per Nadal.

Estaràs dirigit per l’Igor Cortadellas i treballaràs també amb en Santi Serratosa la proposta de moviments. Comptarem també amb la col·laboració d’en Josep Vila per a la preparació musical.

Hi vols participar? Inscriu-t’hi!

Accedeix al formulari d’inscripció!

Límit d'inscripció: fins al 12 d’octubre de 2021, a les 23.59 h CET (UTC+1).

PROCÉS DE SELECCIÓ

• Obert a persones majors de 16 anys que tinguin una certa noció musical i/o coral.

• El número de places és limitat. En cas que el nombre de sol·licituds sigui superior al de les places disponibles, es farà un sorteig davant de notari que, en base a una proporció de veus equilibrada i de manera aleatòria, determinarà les persones admeses i les que restaran a la llista d’espera.

• La participació definitiva en aquest projecte es comunicarà per escrit a partir del 15 d’octubre de 2021.

• Un cop comunicada la participació definitiva al projecte, els candidats seleccionats rebran la partitura i l’àudio de referència per preparar-se de cara a les sessions de treball que farem durant el mes de novembre al CosmoCaixa Barcelona. Caldrà portar apresa la peça prèviament.

• #JoCanto Joy to the World s’interpretarà a partir d’un arranjament musical a quatre veus d'aproximadament 3 minuts de durada que es facilitarà un cop sigui confirmada la participació en el projecte. La proposta de moviments s’aprendrà durant les sessions de treball.

» Llegeix més informació imprescindible per participar-hi

SESSIONS DE TREBALL

És imprescindible que els participants assisteixin a totes les sessions de treball planificades.

CALENDARI DE SESSIONS DE TREBALL A COSMOCAIXA BARCELONA

NOVEMBRE

Dissabte 13

De 16 a 20.30 h

Assaig i enregistrament d’àudio

Diumenge 14

De 10 a 14 h

Assaig moviments

Divendres 19

De 19 a 00.00 h

Assaig general rodatge

Dissabte 20

De 18 a 00.00 h

Divendres 26

De 19 a 00.00 h

Dissabte 27

De 18 a 00.00 h

Informació imprescindible per participar-hi

Els menors d’edat que finalment siguin seleccionats hauran de presentar la corresponent autorització de participació signada pels pares o tutors legals abans de l’inici dels assajos.

La Fundació ”la Caixa”, com a responsable del tractament, tractarà les teves dades personals en els termes descrits en el procés de registre on-line (inclosa la teva imatge i la teva veu). Així mateix, la participació en aquest projecte implica l'autorització a favor de la Fundació ”la Caixa” de l'ús de la teva imatge (inclosa la teva veu) i de la teva interpretació, amb caràcter gratuït, en relació als enregistraments, vídeos i/o materials audiovisuals en els quals aparegui la teva imatge i s'inclogui la teva interpretació, per a la seva explotació íntegra o ben fragmentada, aïllada i/o integrada en una producció i/o enregistrament titularitat exclusiva de la Fundació ”la Caixa”, que podrà explotar-los sense cap mena de limitació, per qualsevol mitjà o suport (analògic, digital, plataformes OTT en qualsevol modalitat, xarxes socials, internet, etc.) en qualsevol modalitat (és a dir, accés mitjançant subscripció, accés obert i qualsevol altra) i amb qualsevol finalitat, inclosa la promocional, per a un àmbit territorial mundial i per a tota la durada dels drets . T'informem que la imatge és una dada personal també sotmesa al document de tractament de dades adjunt al formulari d'inscripció on-line.