• Marató contra la soledat

14 hores, 14 ciutats per parlar, compartir i trencar el silenci.
    Si vols parlar, som aquí.

Més informació
  • Nova temporada
    2022-2023

Descobreix la nova programació dels nostres Centres CaixaForum.

MÉS INFORMACIÓ
  • Convocatòries Socials per territori 2022

Consulta totes les novetats i dates de la teva comunitat o ciutat autònoma.

INFORMA-TE'N
  • Nous tallers per a persones cuidadores

Inscriu-te als tallers gratuïts de l'Escola de Cuidadors per a persones cuidadores familiars i per a persones voluntàries.

Inscriu-t'hi
  • El món de demà depèn de l’educació d’avui

Per això, ajudem milers d’alumnes a desenvolupar tot el seu potencial.

Més informació

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

Accedeix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• Convocatòria CaixaResearch d'Investigació en Salut

Fins al 15 de novembre de 2022, a les 14 h CET

Convocatòria per a projectes de recerca en biomedicina i salut, que té per objectiu identificar i impulsar les iniciatives més prometedores, de més excel·lència científica i amb més valor potencial i impacte social, sigui en recerca bàsica, clínica o translacional.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch d'Investigació en Salut

• POSTDOCTORAT JUNIOR LEADER INCOMING

Fins al 7 d'octubre de 2022

25 beques de postdoctorat per a investigadors de totes les nacionalitats per dur a terme un projecte de recerca en els centres acreditats amb els distintius d'excel·lència Severo Ochoa o María de Maeztu, Instituts d'Investigació Sanitària Carles III o unitats qualificades com "excel·lents" per la Fundação per a Ciência e a Tecnologia.

Accedeix a Postdoctorat Junior Leader Incoming

• POSTDOCTORAT JUNIOR LEADER RETAINING

Fins al 7 d'octubre de 2022

15 beques de postdoctorat per a investigadors de totes les nacionalitats per dur a terme la seva activitat investigadora en qualsevol universitat o centre de recerca d’Espanya o Portugal.

Accedeix a Posdoctorat Junior Leader Retaining

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• Guia ràpida 2022

Descobreix l'activitat de la Fundació ”la Caixa” al teu territori