• El món de demà depèn de l’educació d’avui

Per això, ajudem milers d’alumnes a desenvolupar tot el seu potencial.

• Convocatòria
    Feina Jove

Fins al 31 de març de 2023, a les 19 h.

• Conversar per entendre

Visita el nostre espai d'entrevistes!

VISITAR
  • Nova temporada
    2022-2023

Descobreix la nova programació dels nostres Centres CaixaForum.

MÉS INFORMACIÓ

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

Accedeix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• Guia ràpida 2022