• Uneix-te a #CapLlarSenseAliments

Suma't a la causa perquè més d’un milió i mig de famílies a casa nostra puguin tenir accés als aliments més bàsics.

DESCOBREIX-NE MÉS
  • Les nostres publicacions culturals, al teu abast

Accedeix a les publicacions més recents amb un sol clic

DESCOBREIX-LES

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

ACCEDEix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• Habitatges per a la inclusió social

Del 9 de juny, a les 12 h, al 5 de juliol de 2021, a les 17 h
    Afavorir espais residencials de transició.

Accedeix a Habitatges per a la inclusió social

• Convocatòria de Recerca Social

Fase 2 - Propostes completes:

• Del 13 de maig al 23 de juny de 2021, a les 14 h CET

Financem projectes de recerca que destaquin per la seva excel·lència, el seu caràcter innovador i la seva orientació social.

Accedeix a la Convocatòria de Recerca Social

• Convocatòria Consolidate

CONVOCATÒRIA PERMANENTMENT OBERTA
    Proper tall de presentació de projectes: setembre de 2021

Dona suport a projectes innovadors madurs (nivell TRL 4 o superior) i amb sòlides estratègies de PI i comercialització per assolir estadis d’atracció d’inversió i acostar-los al mercat.

Accedeix a Convocatòria Consolidate

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• #PacteDigitalAEPD

Ens afegim al Pacte Digital per a la Protecció de les Persones