• Feina jove. Ajuda directa a les empreses. Un futur per als joves
    wos-icono-reproducir-video

Convocatoria Empleo Joven

Del 24 de febrero de 2021 al 15 de marzo de 2022
    Ayuda directa a las empresas para la contratación de personas jóvenes de entre 16 y 29 años, con la cofinanciación del Fondo Social Europeo.

DESCOBREIX-NE MÉS
  • Leucèmia, present i futur dels nous tractaments. Dijous 25 de març de 2021, a les 19 h.. Dra. Biola Javierre (IJC) & Dr. Elías Campo (IDIBAPS, Hospital Clínic)

DEBATS D’AVANTGUARDA, Investigació i salut

Assisteix al sisè debat d'investigació d'avantguarda protagonitzat, en aquesta ocasió, per la Dra. Biola Javierre i el Dr. Elías Campo.

Apunta't al debat
  • Nuestras publicaciones culturales, a tu alcance

Accede a nuestras publicaciones más recientes con un solo clic

DESCOBREIX-LES

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

ACCEDEix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• Actualitat al territori