• CaixaForum València

Obrim un nou centre a la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Reserva la teva entrada
  • El món de demà depèn de l’educació d’avui

Per això, ajudem milers d’alumnes a desenvolupar tot el seu potencial.

• 25è aniversari de Cooperació Internacional

Assisteix a l'acte commemoratiu el proper 1 de juliol de 2022, de 12 a 14 h, a CosmoCaixa (Barcelona).

• Cap llar
    sense aliments

Col·labora amb la iniciativa per fer arribar aliments bàsics a les famílies més vulnerables.

Fes el teu donatiu

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

Accedeix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• Convocatòria CaixaProinfància

Fins al 5 de juliol de 2022

Convocatòria per a entitats del tercer sector que vulguin participar en el programa de pobresa infantil CaixaProinfància de la Fundació ”la Caixa”.

Accedeix a Convocatòria CaixaProinfància

• Comisart

Fins al 21 de setembre de 2022

Comisart forma part de la convocatòria Suport a la Creació de la Fundació ”la Caixa”, per impulsar el comissariat emergent.

Accedeix a Comisart

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• Guia ràpida 2022

Descobreix l'activitat de la Fundació ”la Caixa” al teu territori