• Temporada 2021-2022

Descobreix la nova programació dels nostres centres CaixaForum i CosmoCaixa: més de 30 exposicions, 4.000 activitats i 9 exposicions itinerants t'estan esperant!

DESCARREGAR EL PROGRAMA
  • Només és progrés
    si progressem tots

Per això la història de la Rocío
    també és teva

VEURE EL VÍDEO
  • Debats CaixaResearch

Assisteix al desè debat d'investigació CaixaResearch protagonitzat, en aquesta ocasió, per en Valentí Fuster, la Judit Cubedo i la Gloria Santos

APUNTA'T AL DEBAT
  • #JoCanto Bohemian Rhapsody

Més de 330 veus unides per la música de Queen

ESCOLTA-LES!
  • En moviment amb

Les persones com a motor del progrés de la societat

VEURE EL VÍDEO

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

ACCEDEix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• Convocatòria CaixaResearch Consolidate

CONVOCATÒRIA PERMANENTMENT OBERTA
    Proper tall de presentació de projectes: febrer de 2022

Dona suport a projectes innovadors madurs (nivell TRL 4 o superior) i amb sòlides estratègies de PI i comercialització per assolir estadis d’atracció d’inversió i acostar-los al mercat.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch Consolidate

• Convocatòria territorial a Andalusia

Fins al 29 de setembre de 2021, a les 17 h
    Aquesta convocatòria té com a finalitat col·laborar amb organitzacions no lucratives que desenvolupen els projectes a Andalusia per impulsar iniciatives adreçades especialment a persones que es troben en situació de vulnerabilitat social i l’objectiu de les quals és millorar-ne la qualitat de vida i fomentar la igualtat d’oportunitats.

Accedeix a Convocatòria territorial a Andalusia

• Convocatòria territorial a Canàries

Fins al 29 de setembre de 2021, a les 17 h
    Aquesta convocatòria té com a finalitat col·laborar amb organitzacions no lucratives que desenvolupen els projectes a les Canàries per impulsar iniciatives adreçades especialment a persones que es troben en situació de vulnerabilitat social i l’objectiu de les quals és millorar-ne la qualitat de vida i fomentar la igualtat d’oportunitats.

Accedeix a Convocatòria territorial a Canàries

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• #PacteDigitalAEPD

Ens afegim al Pacte Digital per a la Protecció de les Persones