• Nous reptes en vacunació i erradicació de malalties. Pedro Alonso (OMS) i Regina Rabinovich (ISGlobal).  Dijous 22 d'abril de 2021, a les 19 h.

DEBATS CaixaResearch

Assisteix al setè debat d'investigació CaixaResearch protagonitzat, en aquesta ocasió, per en Pedro Alonso i la Regina Rabinovich.

Apunta't al debat
  • Feina jove. Ajuda directa a les empreses. Un futur per als joves
    wos-icono-reproducir-video

Convocatòria Feina Jove

Del 24 de febrer de 2021 al 15 de març de 2022
    Ajuda directa a les empreses per contractar persones joves d’entre 16 i 29 anys, amb el cofinançament del Fons Social Europeu.

DESCOBREIX-NE MÉS
  • Les nostres publicacions culturals, al teu abast

Accedeix a les publicacions més recents amb un sol clic

DESCOBREIX-LES

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

ACCEDEix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• Beques de Grau

Del 15 d'abril a l'1 de juny de 2021
    La Fundació ”la Caixa” convoca 50 beques per cursar estudis de grau en universitats públiques o centres públics d’ensenyament superior al territori espanyol.

Accedeix a Beques de Grau

• LLUITA CONTRA LA POBRESA INFANTIL I L'EXCLUSIÓ SOCIAL

Del 7 d’abril al 4 de maig de 2021, a les 17 h
    Afavorir la igualtat d’oportunitats.

ACCEDEIX A LLUITA CONTRA LA POBRESA INFANTIL I L'EXCLUSIÓ SOCIAL

• ACCIÓ SOCIAL A L'ÀMBIT RURAL

1a etapa:

• Del 7 d’abril al 4 de maig de 2021, a les 17 h

2a etapa:

• Del 23 de juny al 20 de juliol de 2021, a les 17 h

Enfortir la vida al món rural.

ACCEDEIX A ACCIÓ SOCIAL A L'ÀMBIT RURAL

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• #PacteDigitalAEPD

Ens afegim al Pacte Digital per a la Protecció de les Persones