• Truca a la porta

Apropar-se és el primer pas
    per ajudar les persones grans
    que viuen en situació de soledat.
    No les fem invisibles.

• Creixem en la cultura. Presentació Temporada CaixaForum 2020-2021
    wos-icono-reproducir-video

Temporada CaixaForum 2020-2021

Descarrega't el programa de la temporada CaixaForum 2020-2021. Més de 30 exposicions en els vuit centres CaixaForum i arreu del país t'estan esperant.

DESCARREGA EL PROGRAMA

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Áreas d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

ACCEDEix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• Beques postdoctorals Weizmann Institute ”la Caixa”

Del 15 d'octubre de 2020 al 2 de març de 2021
    ”la Caixa” i l’Institut Weizmann de Ciències ofereixen tres beques postdoctorals de 30.000 € anuals per un període de dos anys als doctors més talentosos d'Espanya i Portugal per realitzar la seva investigació a l'Institut Weizmann de Ciències.

ACCEDEIX A BEQUES POSTDOCTORALS WEIZMANN INSTITUTE ”LA CAIXA”

• CONVOCATÒRIA DE RECERCA EN SALUT

Del 2 de setembre al 3 de desembre de 2020
    Nova convocatòria oberta a projectes de recerca en biomedicina i salut, que té per objectiu identificar i impulsar les iniciatives més prometedores, de més excel·lència científica i amb més valor potencial i impacte social, sigui en recerca bàsica, clínica o translacional.

ACCEDEIX A CONVOCATÒRIA DE RECERCA EN SALUT

• BEQUES POSTDOCTORALS ”LA CAIXA” - MIT AGING BRAIN INITIATIVE

Del 16 de març a l'1 de març de 2021
    Arran de la crisi provocada per la pandèmia del coronavirus, s’ha ampliat el termini de presentació de projectes d’aquesta convocatòria fins a l'1 de març de 2021
    ”la Caixa” ofereix als investigadors doctorats més brillants tres beques postdoctorals de fins a tres anys de durada en els laboratoris de l’Aging Brain Initiative del MIT.

ACCEDEIX A BEQUES POSTDOCTORALS ”LA CAIXA” - MIT AGING BRAIN INITIATIVE

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• Actualitat al territori

Impulsem prop de 50.000 iniciatives al territori

Descobreix-les

• Fundação ”la Caixa”

La Fundació ”la Caixa” també a Portugal

Visitar la web

• Microdonatius

Ajuda als que més ho necessiten

Tria un projecte

Alma, la xarxa social

divendres, 25 set. 2020

Integració laboral

La vida després de l’èxit per Ona Carbonell

Medallista Olímpica

Del pòdium a la vida real. La nedadora Ona Carbonell ens parla de les dificultats laborals que es troben els esportistes d’elit retirats i de les seves oportunitats, com ara la que els ofereix el programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa”.