• Només és progrés
    si progressem tots

Per això la història de l’Álex
    també és teva

Coneix-la
  • Debats CaixaResearch

Assisteix a l'onzè debat d'investigació CaixaResearch protagonitzat, en aquesta ocasió, per la María Abad i la María Vicent.

Apunta't al debat
  • En movimiento con

Las personas como motor del progreso de la sociedad

VEURE EL VÍDEO

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

ACCEDEix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• Convocatòria CaixaResearch d'Investigació en Salut

Fins al 25 de novembre de 2021, a les 14 h
    Nova convocatòria oberta a projectes de recerca en biomedicina i salut, que té per objectiu identificar i impulsar les iniciatives més prometedores, de més excel·lència científica i amb més valor potencial i impacte social, sigui en recerca bàsica, clínica o translacional.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch d'Investigació en Salut

• Convocatòria CaixaResearch Consolidate

CONVOCATÒRIA PERMANENTMENT OBERTA
    Proper tall de presentació de projectes: febrer de 2022

Dona suport a projectes innovadors madurs (nivell TRL 4 o superior) i amb sòlides estratègies de PI i comercialització per assolir estadis d’atracció d’inversió i acostar-los al mercat.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch Consolidate

• CONVOCATÒRIA FEINA JOVE

Fins al 15 de març de 2022
    Ajuda directa a les empreses per contractar persones joves d’entre 16 i 29 anys, amb el cofinançament del Fons Social Europeu.

ACCEDEIX A CONVOCATÒRIA FEINA JOVE

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• #PacteDigitalAEPD

Ens afegim al Pacte Digital per a la Protecció de les Persones