• Convocatòries Socials per territori 2022

Consulta totes les novetats i dates de la teva comunitat o ciutat autònoma.

INFORMA-TE'N
  • El progrés comença amb l’educació

Creiem en la capacitat de les persones per transformar el món.

DESCOBREIX-NE MÉS COSES
  • Per què investiguem?

Descobreix el sentit de CaixaResearch.

SABER-NE MÉS
  • Només és progrés
    si progressem tots

Per això la història del Munic
    també és teva.

Coneix-la

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

Accedeix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• Convocatòria de Recerca Social

Fase 1 - Short proposals :

• Fins al 25 de gener de 2022, a les 14 h

Fase 2 - Full proposals :

• De març al 26 d'abril de 2022, a les 14 h

Financem projectes de recerca que destaquin per la seva excel·lència, el seu caràcter innovador i la seva orientació social.

Accedeix a Convocatòria de Recerca Social

• Convocatòria CaixaResearch Validate

Fins al 10 de febrer de 2022
    Contribueix a traslladar els resultats de la recerca a la societat i al mercat i fomenta la creació de nous productes i empreses relacionats amb les ciències de la vida i de la salut. Dona suport a projectes de recerca biomèdica en estat inicial (TRL 1-4) per ajudar-los a validar el seu actiu i definir el seu pla de valorització.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch Validate

• POSTGRAU A L'ESTRANGER

Fins al 2 de febrer de 2022
    100 beques per a estudiants espanyols i portuguesos que vulguin cursar estudis de postgrau a l'estranger.

Accedeix a Postgrau a l'estranger

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• #PacteDigitalAEPD

Ens afegim al Pacte Digital per a la Protecció de les Persones