El procés de digitalització de la societat ha generat noves vies de transmissió de la informació i espais de participació on-line. És per això que, durant la pandèmia, hem generat diferents recursos digitals per acompanyar la gent gran en la distància i promoure’n la participació en l’entorn digital.

En aquest apartat recopilem recursos digitals on-line amb diferents propostes d’activitats perquè es puguin relacionar amb altres persones des de casa i coneguin informacions d’interès relacionades amb els nous reptes de futur.

Recursos on-line

• Cicle gratuït de cinema per a gent gran

Gaudeix d’una pel·lícula de franc al mes mentre debats i reflexiones sobre el rol de la gent gran a la societat.

• Concurs de relats

Descobreix els guanyadors del XIII concurs de relats escrits per gent gran. Reviu l'acte en el qual es va donar a conèixer el millor microrelat i relat del 2021.

• Jornades i col·loquis

Accedeix a diferents jornades i xerrades en les quals es reflexiona sobre aspectes que afecten la gent gran, com ara les cures o la soledat que viuen moltes d’aquestes persones.

• Covid-19

Compartim amb tu reflexions, reptes i consells sobre com fer front als canvis que ha comportat la irrupció de la COVID-19 a les nostres vides.

• Cicle Diàlegs a fons

Accedeix a diferents sessions on-line en les quals gent experta conversarà amb un periodista sobre temes d'actualitat i interès social com la cultura, la salut o la tecnologia.