El procés de digitalització de la societat ha generat noves vies de transmissió de la informació i espais de participació on-line. És per això que, durant la pandèmia, hem generat diferents recursos digitals per acompanyar la gent gran en la distància i promoure’n la participació en l’entorn digital.

En aquest apartat recopilem recursos digitals on-line amb diferents propostes d’activitats perquè es puguin relacionar amb altres persones des de casa i coneguin informacions d’interès relacionades amb els nous reptes de futur.

Recursos on-line

• Concurs de relats

Si tens més de 60 anys, anima’t a participar en el XIV Concurs de Relats que organitza la Fundació ”la Caixa” en col·laboració amb RNE. Presenta-hi el teu relat o microrelat abans del 29 de juliol. Deixa brotar la teva història!

Saber més sobre Concurs de relats

• Diccionari de l'edatisme

L’edatisme és una forma de discriminació social per qüestió d’edat que afecta molta gent gran.

Estem creant el primer diccionari participatiu de l'edatisme, amb paraules i expressions que puguin ser discriminatòries cap a la gent gran.

Ens ajudes enviant-nos les teves paraules? Entra i participa-hi.

Saber més sobre Diccionari de l'edatisme

• Jornades i col·loquis

Accedeix a diferents jornades i xerrades en les quals es reflexiona sobre aspectes que afecten la gent gran, com ara les cures o la soledat que viuen moltes d’aquestes persones.

Saber més sobre Jornades i col·loquis

• Covid-19

Compartim amb tu reflexions, reptes i consells sobre com fer front als canvis que ha comportat la irrupció de la COVID-19 a les nostres vides.

Saber més sobre Covid-19

• Cicle Diàlegs a fons

Accedeix a diferents sessions on-line en les quals gent experta conversarà amb un periodista sobre temes d'actualitat i interès social com la cultura, la salut o la tecnologia.

Saber més sobre Cicle Diàlegs a fons