Una experiència única en què reunim cantants aficionats a la música coral amb orquestres, solistes i directors de prestigi internacional.

Què fem

Posem al vostre abast interpretacions d’obres essencials en espais especialment emblemàtics. En diem concerts participatius perquè els espectadors intervenen en algunes parts corals de l’obra. Aquests concerts constitueixen una experiència única que reuneix cantants aficionats a la música coral amb orquestres, solistes i directors de prestigi internacional en la interpretació d'obres emblemàtiques del repertori simfonicocoral de tots els temps.

A qui s’adreça

A totes les persones aficionades a la música que vulguin gaudir d’una experiència única, en la qual podran participar al costat de professionals del sector en la interpretació d’algunes de les obres cabdals de la música clàssica de tots els temps.

Com ho fem

• El Messies Participatiu

El Mesías de G.F. Händelés el programa amb el qual va començar el projecte de concerts participatius el 1995. Des d’aleshores s’ha interpretat a més de vint ciutats diferents. L’oratori està basat en fragments bíblics centrats sobretot en l’arribada del futur Messies. És una de les peces més conegudes i emblemàtiques del compositor alemany, sobretot quan després de la seva mort es va començar a interpretar periòdicament i gairebé sense interrupció fins a l’actualitat. La participació en aquesta obra permet als cantants interpretar cors tan coneguts com l’“Al·leluia” al costat de grans orquestres, solistes i directors de prestigi internacional. Els cantants que hi participen preparen l’obra durant diverses setmanes de manera conjunta amb directors preparadors, en un procés en què l’aprenentatge és continu i desemboca en un concert treballat i caracteritzat per l’entusiasme i l’energia del cor amateur.

• El Musical Participatiu

El Musical Participatiu és un concert per a cor, solistes i conjunt instrumental que proposa un viatge ben atractiu per la història del teatre musical de Broadway, des dels seus orígens fins a l’actualitat, a partir d’adaptacions d’algunes peces emblemàtiques escrites pels compositors més destacats i representatius del gènere.

• Més participatius

Seguint aquesta mateixa línia, proposem altres peces emblemàtiques de la música simfonicocoral per interpretar-les en format participatiu:
    Carmina Burana, el Réquiem de Mozart o els Grans Cors d’Òpera, juntament amb una selecció de les parts corals d’òperes que han fet història (Macbeth, Carmen, Aida, Madama Butterfly...)

Auditori Manuel de Falla
Divendres 16 i dissabte 17 de desembre de 2022, a les 19.30 h

Orquesta Ciudad de Granada
Coro de la Orquesta Ciudad de Granada

Cors participants

Aarón Zapico

Las Palmas

Auditorio Manuel de Falla
Dimarts 20 de desembre de 2022, a les 20 h