Lluitem perquè cap nen mori per falta de vacunes, i poder-los donar així, l’oportunitat de tenir un futur ple d’esperança i salut.

Què fem

L’any 2008, la Fundació ”la Caixa” esdevé el primer soci privat de Gavi, the Vaccine Alliance a Europa, i junts creen l’Aliança Empresarial per a la Vacunació Infantil, una iniciativa que lluita contra la mortalitat infantil en els territoris més desafavorits per mitjà de la vacunació dels més petits.

Gràcies a aquesta aliança, s’aconsegueix reduir el nombre de morts prematures en els llocs afectats, augmentar l’esperança de vida i, en general, millorar el futur d’aquests pobles i ciutats.

Els més de 10 anys de col·laboració han donat com a resultat els Decennials, una generació que ha tornat l’esperança a aquesta causa i que ha demostrat que canviar el destí d’aquests nens és possible.

Com ho fem

La Fundació ”la Caixa”, com a soci de GAVI, participa en el seguiment del projecte i garanteix que totes les aportacions es destinen íntegrament a GAVI, the Vaccine Alliance per a la vacunació infantil.

Des del 2015 la Fundació ”la Caixa” i Bill & Melinda Gates Foundation doblen, respectivament, mitjançant aportacions paral·leles, tots els fons donats a GAVI per part del sector privat, multiplicant per quatre els esforços contra la mortalitat infantil.

A qui s’adreça

A empreses espanyoles que vulguin col·laborar en la iniciativa de GAVI com a part de les seves accions de responsabilitat social corporativa, clients i empleats de CaixaBank i totes les persones solidàries que vulguin contribuir a salvar la vida de milers d’infants.

Accedeix a més informació sobre com col·laborar amb la iniciativa en l'apartat d'Empreses.

L'Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal) se suma com a col·laborador estratègic a l’Aliança Empresarial per a la Vacunació Infantil, aportant la seva llarga trajectòria en el camp de la salut materna i infantil com a part del comité assessor d’organitzacions civils de Gavi. Aquest comité està format per 19 membres de 15 països diferents i té com a objectiu coordinar les activitats dels més de 3.000 organismes que treballen per aconseguir que les vacunes arribin a tots els nens.

Més de 8 M
d’infants vacunats a Moçambic i Etiòpia contra la pneumònia