Noves agendes

Ja està disponible l’agenda de l’Espai Fundació ”la Caixa” Múrcia.

CONSULTA-LA

Des de l’Espai Fundació ”la Caixa” Múrcia, a través del Programa de Gent Gran, impulsem el paper actiu de la gent gran i estimulem que participi en la societat.

• ADREÇA

Espai Fundació ”la Caixa” Múrcia
    Av. Río Segura, 6
    30002 Múrcia
    Tel. 968 226 313

• HORARI

De dilluns a divendres laborables,
    de 10 a 14 h i de 16 a 20 h

• LÍNIES D’AUTOBUSOS

1 A, B, C, E; 2 A; 3 A; 6 A; 8 A; 9 A; Rayo 15 A; 26 A; 28
    A, B, C, D, E; 29 A, B, C; 30 A, B, C, D, E; 31 A, B, C, D, E; 32 A; 50 A, B, C, E; 61 A, B; 80 A; 91 A, B, C, i 92 A, B.

Glorieta de España
    12 A; 45 A, i 49 A, B, C, D.

Jardí de Floridablanca
    1 A, B, C, D, E; 4 A; 6 A, B; 9 A; 26 A; 28 A, B, C, D, E; 29 A, B, C; 39 A;
    44 A, B, C, D, E; 61 A, B; 91 A, B, C, i 92 A, B, C.

Alameda de Colón
    Rayo 17. Carrer de la Princesa
    2 A; 3 A; 8 A; 31 A, B, C, D, E; 32 A; 37 A, B, C; 50 A, B, C, D, E, i 80 A. Plaça de la Cruz Roja

• INSTAL·LACIONS DEL CENTRE

• Sala d’actes

• Espai Gent 3.0

• Cibercafè

• Aula d’informàtica

• Sala polivalent

• Taller de manualitats

• Espai de salut

POLÍTICA AMBIENTAL I ENERGÈTICA

La Fundació ”la Caixa”, entitat compromesa amb la sostenibilitat, basa les seves actuacions en un pla estratègic orientat a una política de responsabilitat social. N’és un aspecte fonamental la protecció del medi ambient i la reducció dels impactes ambientals i el consum energètic derivats de les activitats i els serveis que du a terme als seus centres de treball principals.

En aquest sentit, la Fundació ”la Caixa” implanta un mètode que integra, conjuntament, un sistema de gestió ambiental segons la norma ISO 14001:2015 i un sistema de gestió de l’energia segons la norma ISO 50001:2018 als seus centres de treball (CaixaForum Barcelona, Madrid, Palma, Tarragona, Lleida, Girona, Saragossa i Sevilla, EspaiCaixa Girona, Madrid i Múrcia i el Palau Macaya) la funció del qual és la difusió cultural, social, científica i educativa mitjançant exposicions, concerts, debats, programes educatius, etc., i es compromet a:

• Adequar la gestió ambiental i energètica d’acord amb el seu context i cultura organitzativa, per mitjà de la implantació dels processos necessaris per obtenir la millora contínua del seu acompliment ambiental i energètic.

• Adoptar les mesures necessàries per garantir el compliment de tota la normativa ambiental i la relacionada amb l’ús, el consum d’energia i l’eficiència energètica aplicable a les activitats i les instal·lacions dels centres (tant en l’àmbit local com autonòmic, estatal i europeu), com també tots els convenis o acords als quals la Fundació ”la Caixa”, a través dels centres, s’aculli.

• Protegir el medi ambient i prevenir la contaminació mitjançant l’ús sostenible dels recursos naturals, l’ús eficient de l’aigua i l’energia i el foment de les pràctiques de reducció, reutilització i reciclatge de residus.

• Potenciar l’estalvi energètic i optimitzar l’eficiència energètica a les seves instal·lacions i activitats dels centres, al mateix temps que s’avança en l’adquisició de productes, serveis i equips energèticament eficients.

• Formar, sensibilitzar i implicar cada treballador fent-lo partícip de la gestió ambiental i energètica, i transmetre als proveïdors i les empreses subcontractades les nostres directrius ambientals i energètiques.

• Afavorir la comunicació amb criteris de transparència i informar tots els grups d’interès (treballadors, clients, proveïdors, subcontractistes, institucions...) per donar-los a conèixer la política ambiental i energètica, i establir-hi relacions de cooperació.

Amb això, la Fundació ”la Caixa”, a través dels seus centres de treball, vol contribuir a la millora del medi ambient i a la mitigació del canvi climàtic en benefici de tota la societat.

Barcelona, 6 de juliol de 2020