• QUÈ FEM

A través del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials, col·laborem amb organitzacions sense ànim de lucre per promoure iniciatives adreçades especialment a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat i que tenen com a objectiu la inclusió social, la promoció de la igualtat d’oportunitats i la millora de la qualitat de vida.

Aquestes convocatòries reforcen i complementen les línies d’actuació pròpies que la Fundació ”la Caixa” desenvolupa en l’àmbit social d’acord amb el seu Pla Estratègic i en línia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible que es contemplen a l’Agenda de les Nacions Unides.

• COM AJUDEM

A partir de l’any 2022, el Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials de la Fundació ”la Caixa” organitza les convocatòries per comunitats i ciutats autònomes, i es poden presentar projectes de diferents àmbits d’actuació en una mateixa convocatòria.

A més, per als projectes d’acció social en l’àmbit rural i els de cooperació internacional, es mantenen les convocatòries d’abast estatal.

Per facilitar la transició a la nova organització de les convocatòries, enguany s'hi podran presentar les entitats i delegacions amb conveni vigent a les convocatòries 2021 del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials de la Fundació ”la Caixa”.

• ÀMBITS D’ACTUACIÓ

Les convocatòries per territori inclouen aquests sis àmbits d’actuació:

1. Gent gran i reptes derivats de l’envelliment

2. Persones amb discapacitat o trastorn mental

3. Humanització de la salut

4. Lluita contra la pobresa i l’exclusió social

5. Inserció sociolaboral

6. Interculturalitat i acció social

• DATES CLAU

Calendari d’obertura de les convocatòries per territori:

Calendari d’obertura de les convocatòries estatals: