wos-icono-reproducir-video
  • MÉS INFORMACIÓ

Si vols rebre informació sobre les convocatòries socials d’una comunitat o ciutat autònoma, com també de la convocatòria de cooperació internacional i la d’acció social en l’àmbit rural, pots omplir el formulari següent amb les teves dades.

Omplir formulari

Quan s’acostin les dates d’obertura de les convocatòries que hagis marcat al formulari, rebràs comunicacions que s’hi relacionen: informació sobre les sessions informatives, recordatoris sobre les dates de tancament, etc.

• QUÈ FEM

A través del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials, col·laborem amb organitzacions sense ànim de lucre per promoure iniciatives adreçades especialment a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat i que tenen com a objectiu la inclusió social, la promoció de la igualtat d’oportunitats i la millora de la qualitat de vida.

Aquestes convocatòries reforcen i complementen les línies d’actuació pròpies que la Fundació ”la Caixa” desenvolupa en l’àmbit social d’acord amb el seu Pla Estratègic i en línia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible que es contemplen a l’Agenda de les Nacions Unides.

• COM AJUDEM

A partir de l’any 2022, el Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials de la Fundació ”la Caixa” organitza les convocatòries per comunitats i ciutats autònomes, i es poden presentar projectes de diferents àmbits d’actuació en una mateixa convocatòria.

A més, per als projectes d’acció social en l’àmbit rural i els de cooperació internacional, es mantenen les convocatòries d’abast estatal.

Per facilitar la transició a la nova organització de les convocatòries, enguany s'hi podran presentar les entitats i delegacions amb conveni vigent a les convocatòries 2021 del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials de la Fundació ”la Caixa”. Per fer-ho, hauran de justificar que han fet una despesa equivalent al 50 % de l'ajut i presentar un informe de l'estat del projecte.

• ÀMBITS D’ACTUACIÓ

Les convocatòries per territori inclouen aquests sis àmbits d’actuació:

1. Gent gran i reptes derivats de l’envelliment

2. Persones amb discapacitat o trastorn mental

3. Humanització de la salut

4. Lluita contra la pobresa i l’exclusió social

5. Inserció sociolaboral

6. Interculturalitat i acció social

• DATES CLAU

Calendari d’obertura de les convocatòries per territori:

Calendari d’obertura de les convocatòries estatals: