A la Fundació ”la Caixa” oferim activitats i tallers grupals per tal de fomentar l'apoderament i la socialització de la gent gran.

Què fem

Des de la Fundació ”la Caixa” pretenem facilitar recursos per tal d’empoderar a la gent gran perquè puguin comprometre’s amb nous reptes i desafiaments, tant personals com col·lectius. Els ajudem que es desenvolupin personalment, millorin les seves relacions, generin sentiment de compromís amb el seu entorn, desenvolupin i expressin la seva creativitat i capacitats o gaudeixin del coneixement.

Què proposem

Foment del desenvolupament personal

Promovem activitats per tal de fomentar el desenvolupament personal de la gent gran amb la finalitat d'incentivar la seva capacitat de creixement.

Manteniment i millora de la salut física i prevenció de la fragilitat

Realitzem tallers de salut i benestar perquè la gent gran romangui activa.

Millora de les competències digitals

Facilitem les eines i recursos indispensables perquè la gent gran es desemboliqui de forma senzilla en el nou entorn digital.

Tertúlies literàries

Desenvolupem activitats per impulsar la lectura per tal de millorar les relacions de la gent gran.

Participació social i comunitària

Afavorim el paper actiu de la gent gran per fer-la partícip de la nostra societat i compromesa amb ella.