Què fem

A través del programa d’educació digital ProFuturo, en col·laboració amb la Fundació Telefónica, lluitem per reduir la bretxa educativa a tot el món, impulsant una educació digital de qualitat entre els infants d’entorns vulnerables de Llatinoamèrica, el Carib, l’Àfrica i l’Àsia.

El nostre objectiu és que aquests infants puguin escollir el futur que es mereixen independentment del seu lloc de naixement o les seves condicions socioeconòmiques. El nostre repte és millorar l’educació de més de 30 milions de nens el 2025.

Com ho fem

Mitjançant una proposta educativa pensada per desenvolupar competències pròpies del segle XXI. Per això, s’ha desenvolupat una plataforma amb continguts universals i recursos digitals personalitzables que permeten la incorporació de recursos locals i de tercers per a una adaptació millor al context local de l’aprenentatge.

A més, a ProFuturo resolem el problema de la manca de connectivitat treballant offline la major part amb l’objectiu de permetre un accés a tothom.

Eixos d’actuació

• Formació docent en competències pedagògiques i digitals.

• Acompanyament pedagògic i suport tècnic continu a docents i escoles.

• Plataforma d’aprenentatge amb recursos digitals i experiències d’aula innovadores, i lliurament d’equipament tecnològic quan cal. La solució digital de ProFuturo s’adapta a tots els entorns, tant si tenen connectivitat com si no.

• Sistema de monitoratge i avaluació de resultats.

• Impuls d’una comunitat d’intercanvi de coneixements i bones pràctiques entre docents d’arreu del món per poder donar resposta conjuntament a nous reptes.

24 M
d’infants beneficiaris des del 2016