Per aconseguir impulsar els nostres projectes, treballem juntament amb organismes d’arreu del món.

Què fem

Ens aliem amb els principals organismes i fundacions internacionals per potenciar i donar a conèixer les nostres accions de cooperació internacional, especialment als països en vies de desenvolupament, i impulsar el reconeixement de l’entitat.

Aquestes aliances estratègiques són possibles gràcies a la tasca duta a terme des de l’oficina de Washington i a la incorporació de les mateixes aliances a les línies d’acció prioritàries marcades pel pla estratègic de la Fundació ”la Caixa”.

Gràcies a aquestes aliances estratègiques, comptem amb la col·laboració de destacats organismes internacionals que ens ajuden a dur a terme les nostres línies d’acció principals, que són la creació d’ocupació, l’educació, la promoció de la filantropia, la salut global, la recerca i l'atenció a emergència i ajuda humanitària.

Quin és el nostre objectiu

El nostre objectiu és unir esforços amb totes aquelles entitats, fundacions i altres agents internacionals que, com nosaltres, creuen que tothom ha de tenir els mateixos drets i que treballen dia rere dia per aconseguir-ho.

Entre els nostres principals socis hi ha fundacions i ONGs nacionals, com fundacions internacionals de reconegut prestigi com la Fundación Bill i Melinda Gates, la Fundació Aga Khan i la Fundació Calouste Gulbenkian; agències de Nacions Unides com la d'ajuda als refugiats, ACNUR; o iniciatives com l'Aliança per a la vacunació infantil GAVI, the Vaccine Alliance.