L’Associació de Becaris de la Fundació ”la Caixa”: una xarxa de talent

• QUÈ ÉS

L’Associació de Becaris de la Fundació ”la Caixa” és una xarxa de talent acadèmic i professional constituïda per més de 4.000 persones que s’han format en tota mena de disciplines i que viuen arreu del món.

Des que es va iniciar el primer programa de beques de la Fundació ”la Caixa” l’any 1982, el col·lectiu de becaris de la Fundació ”la Caixa” ha anat esdevenint una referència acadèmica i professional de primer nivell, tant a Espanya com a l’estranger.

• QUÈ FEM

L’Associació de Becaris, impulsada per la Fundació ”la Caixa”, fomenta la creació d’una xarxa social i professional estimulant nombroses activitats que enforteixen el networking entre les persones que han rebut una beca de la Fundació ”la Caixa”.

Entre aquestes activitats destaca el cicle de conferències Horizons: Talks & Lectures, que aprofita els contactes dels becaris per convidar personalitats de prestigi de tots els àmbits.

• SABER-NE MÉS

Consulta la web de l’Associació de Becaris de la Fundació ”la Caixa” i els canals que té a Facebook i Twitter per estar al dia de les activitats que organitzen els becaris i dels seus èxits professionals.

Una mirada a la Fundació ”la Caixa”

dilluns, 23 set. 2019

Conduir com els ocells

Damián Roca, antic becari de la Fundació ”la Caixa”, ha proposat un sistema revolucionari per conduir cotxes autònoms que es fixa en el comportament del vol dels ocells per organitzar el trànsit viari.