En col·laboració amb el diari ABC, donem veu a la gent gran en aquest cicle de debats.

Què fem

En el Programa de Gent Gran de la Fundació ”la Caixa”, des del 2017 impulsem, en col·laboració amb el diari ABC, un cicle de debats en què l'opinió i la veu de la gent gran tenen un paper protagonista. A més, també hi participen experts reconeguts de diversos àmbits de la cultura, la filosofia i les ciències de la salut o de la comunicació.

A cada debat, moderat per una periodista del diari ABC, s'estableix una conversa entre la figura experta convidada i dues persones grans, que expressen opinions i testimoniatges a partir de l'experiència pròpia, de manera que es genera un espai participatiu en què es conjuguen la reflexió i el debat. En acabar, la conversa s'obre a un fòrum de preguntes entre els assistents.

Debats

Parlem d'edatisme

Dins d'aquest cicle de debats, el 4 de juny vinent tindrà lloc el debat “Edatisme i gent gran. Com es pot abordar per crear un món per a totes les edats”, en què conversarem sobre el significat d'aquest terme, els efectes que té en la gent gran, les conseqüències socials que origina i propostes per combatre'l mitjançant l'acció intergeneracional i la pedagogia a l'escola.

Participants

• La doctora Vânia de la Fuente-Núñez, metgessa i antropòloga, a més d'experta internacional en envelliment saludable i edatisme, i becària de la Fundació ”la Caixa”.

• Dues persones grans de l'Espai Fundació ”la Caixa” de Madrid.

Inscripcions
Podràs seguir el debat de manera presencial a l'Espai Fundació ”la Caixa” de Madrid (c. Arapiles, 15) (places limitades) o a través d'una retransmissió en streaming, el 4 de juny vinent, a les 11 h.

Per assistir-hi, cal inscriure-s'hi prèviament:

Parlem de vida amb sentit

Pròximament, ampliarem la informació sobre el debat “Vida amb sentit”, que tindrà lloc aquest desembre.