Què fem

El programa Junts! és una iniciativa impulsada per la Fundació ”la Caixa” i la Fundació Aga Khan en col·laboració amb diferents socis estratègics, amb l’objectiu de reforçar les organitzacions de la societat civil (OSC) a Moçambic mitjançant una metodologia d’aprenentatge b-learning en la qual es combina la formació presencial i l’on-line perquè siguin més sostenibles i puguin augmentar el seu impacte.

Fent servir la metodologia Human Centered Design (HCD), s’imparteix informació pràctica amb la utilització de vídeos en temàtiques diverses (mobilització de recursos, presentacions eficaces i PowerPoint, direcció de campanyes de comunicació, compromís comunitari, etc.) a les organitzacions de la societat civil (OSC) perquè puguin replicar-la i impartir-la a tercers i crear també els seus propis cursos i vídeos.

Objectius específics

• Augmentar l’efectivitat i sostenibilitat de la societat civil moçambiquesa responent als reptes principals del desenvolupament.

• Augmentar la confiança pública i la confiança en les organitzacions de la societat civil de Moçambic.

• Donar-se a conèixer a escala nacional com una plataforma innovadora per aprendre i respondre als reptes del desenvolupament.

• Actuar com una plataforma d’aprenentatge i intercanvi de coneixements per a la societat civil de Moçambic i els membres de la comunitat.

A qui s’adreça

A organitzacions de la societat civil a Moçambic.

Actualment, el programa Junts! té 27 organitzacions col·laboradores entre les quals destaquen 2 universitats, 8 xarxes, 7 fundacions i 8 ONG.

Descubreix les organitzacions col·laboradores de JUNTS!

Com ho fem

En col·laboració amb la Fundació Aga Khan, s’imparteixen cursos de formació presencial i on-line i se celebren reunions en què les organitzacions es coneixen, intercanvien experiències, presenten casos d’èxit, etc. Les organitzacions que participen en els cursos reben un diploma que en certifica l’assistència.

On actuem

A Moçambic.