Fer-ho junts per fer-ho realitat

Línia d´actuació

Mostrar texto Ocultar texto

La Fundació ”la Caixa” està compromesa amb la construcció d’una societat més justa i solidària, que doni més oportunitats a les persones per reduir la pobresa i les desigualtats. Per això, s'obre una nova línia d'ajuts per a projectes de cooperació internacional.

• DATES CLAU

NOVA CONVOCATÒRIA
    Del 12 de maig al 2 de juny de 2021, a les 17 h.

Les bases d’aquesta convocatòria estaran disponibles a meitats del mes de febrer de 2021.

• OBJECTIU DE LA CONVOCATÒRIA

Generar oportunitats per reduir la pobresa i les desigualtats

Aquesta convocatòria té com a objectiu contribuir a la lluita contra la pobresa i les desigualtats dels països de l’Àfrica, Àsia i Amèrica Llatina a través de projectes que millorin les condicions de vida de les poblacions més vulnerables.

• ÀMBITS D’ACTUACIÓ

1. Desenvolupament socioeconòmic.

2. Millora de la salut.

3. Promoció de l'educació i la formació.

Acreditació i presentació del projecte

Mostrar texto Ocultar texto
  • SOL·LICITAR

Per presentar un projecte cal que l’entitat sol·licitant s’acrediti a l’aplicació Portal de convocatòries.

Les entitats podran registrar-se en l'aplicatiu a partir de la segona quinzena del mes d'abril.

Per registrar-se per primera vegada a la plataforma informàtica, cal emplenar la informació i pujar la documentació següent:

1. DNI de la persona responsable de la sol·licitud.

2. Model d’acreditació de representant de l’entitat (plantilla a l’aplicació).