25 anys de Cooperació Internacional

Celebrem el 25 aniversari del nostre programa de Cooperació Internacional amb un esdeveniment molt especial i altres novetats.

DESCOBREIX-LO

A la Fundació ”la Caixa”, oferim ajuda i recursos a aquells que més ho necessiten, també més enllà de les nostres fronteres.

L’any 2022, l’Àrea Internacional celebra 25 anys i ho fa fidel al seu compromís: generar oportunitats i lluitar contra les desigualtats dels col·lectius més vulnerables en països d’Àfrica, Àsia i Amèrica Llatina, tot impulsant programes que contribueixin a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

En aquests 25 anys, l’Àrea Internacional ha unit forces amb els principals organismes i fundacions internacionals, per compartir coneixements i recursos que permetin generar major impacte i sostenibilitat i transformar la vida de milers de persones.

25 anys unint forces, transformant vides

25 anys de Cooperació Internacional

Què fem

• Ocupació

Foment d'ocupació per a dones i joves mitjançant la promoció d'emprenedories i inserció laboral.

Accedeix a Ocupació

• Educació

Lluitem per a reduir la bretxa educativa en el món proporcionant una educació digital de qualitat als nens i nenes que viuen en entorns vulnerables de Llatinoamèrica, el Carib, Àfrica i Àsia.

Accedeix a Educació

• Emergències i ajut humanitari

Millora de les condicions de vida de refugiats i col·lectius vulnerables.

Accedeix a Emergències i ajut humanitari

• Salut global

Lluita contra les principals causes de mortalitat infantil en menors de 5 anys: Pneumònia i malària.

Accedeix a Salut global

• Convocatòria

Convocatòries d'ajuts a projectes de cooperació internacional.

Accedeix a Convocatòria