Milers de famílies ucraïneses estan fugint del conflicte i acollir-les pot ser vital per a elles.
Si estàs interessat a acollir una família de refugiats d’Ucraïna un mínim de 6 mesos.

REGISTRA'T

Atesa la situació d’emergència humanitària que provoca el conflicte d’Ucraïna, la Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb el Ministeri d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions (MISSMI), posa en marxa un servei per connectar famílies acollidores amb famílies refugiades a diversos punts del territori a les províncies de Madrid, Barcelona, Múrcia i Màlaga.

• COM FUNCIONA

El programa d’acollida a famílies d’Ucraïna, Família necessita Família, es coordina amb el MISSMI, l’organisme responsable del Sistema Nacional d’Acollida (SNA) i del circuit i recursos que aquest sistema posa a disposició de la gent que arriba al nostre país en situació de desplaçament forçós, com és el cas de les famílies ucraïneses.

Per constituir aquesta xarxa de famílies acollidores, el programa disposa de l’aliança i col·laboració d’entitats socials vinculades a l’activitat i els programes de la Fundació ”la Caixa” que allotjaran les Oficines Tècniques d’Acollida (OTA), que seran les que s’encarreguen de dur a terme tot el procés de validació, atenció i seguiment a les famílies que accedeixin al projecte.

• MÉS INFORMACIÓ

Si vols participar en el programa d’acollida familiar per a refugiats ucraïnesos un mínim de 6 mesos, no dubtis a contactar amb nosaltres.

• Telèfon gratuït: 900 670 909

• Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 17 h

Si tens dubtes, consulta la llista de preguntes freqüents sobre el Programa d’acollida de famílies d’Ucraïna.

Entitats socials participants

• Ucrania Urgente
  • Gobierno de España. Ministerio de inclusión, seguridad social y migraciones

Iniciatives per Ucraïna

Descobreix unes altres de les iniciatives que hem impulsat per ajudar a les persones refugiades d'Ucraïna.