L'oportunitat que busques

SOL·LICITA UNA BECA

35 beques per a joves investigadors de totes les nacionalitats, per dur a terme el doctorat en els millors centres i unitats de recerca espanyoles i portugueses que compten amb distintiu d’excel·lència. Aquesta modalitat se centra exclusivament en les disciplines STEM: ciències de la vida i la salut, ciències experimentals, física, química i matemàtiques.

• PUNTS CLAU DEL PROGRAMA

• 35 beques per realitzar el doctorat en els centres espanyols acreditats amb el distintiu Severo Ochoa o María de Maeztu i els Instituts de Recerca Sanitària Carlos III i els centres portuguesos avalats com a "excel·lents" per la Fundação de Ciência e Tecnologia.

• Àrees STEM (tecnologia, enginyeria, física, matemàtiques, ciències de la salut i de la vida).

• Duració màxima: 3 anys.

• Dotació màxima total: 122.592 €.

• Programa de formació en habilitats transversals.

• DATES CLAU

27 de gener de 2022, a les 14 h de l'Espanya peninsular
    Tancament de la convocatòria.

10 de febrer de 2022
    Data límit per presentar el certificat d'idioma.

11 d'abril de 2022
    Notificació dels resultats de la preselecció i convocatòria d'entrevistes.

24, 25 i 26 de maig de 2022
    Entrevistes de selecció.

8 de juny de 2022
    Comunicació del resultat final.

Del 8 al 30 de juny de 2022
    Acord centre-becari.

• REQUISITS DE LA CONVOCATÒRIA

• Experiència: Els candidats han d’estar en els primers quatre anys de la seva carrera investigadora i no haver obtingut un títol de doctorat amb anterioritat o estar en condicions de sol·licitar-lo.

• Expedient acadèmic: En el moment de la contractació, els candidats han d’haver finalitzat els estudis que permeten matricular-se a un programa oficial de doctorat a Espanya/Portugal. La verificació del nivell d’estudis equivalent als anteriorment esmentats serà realitzada per la universitat de destí quan s’iniciï el procediment d’admissió.

• Mobilitat: Els candidats no poden haver residit ni haver dut a terme la seva activitat principal (feina, estudis, etc.) a Espanya/Portugal durant més de dotze mesos en els tres anys immediatament anteriors a la data de tancament de la convocatòria.

• Nivell d'anglès: Els candidats han de tenir un nivell demostrable d’anglès (B2 o superior).

• CERTIFICATS
    D'EXCEL·LÈNCIA

Els becaris de doctorat INPhINIT Incoming hauran de fer el projecte de recerca en un dels centres d'investigació espanyols que han obtingut l’acreditació d'excel·lència Severo Ochoa o María de Maeztu del Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat i Instituts d'Investigació Sanitària Carles III, o unitats portugueses de R+D qualificades com "excel·lents" per la Fundação per a Ciência e a Tecnologia de Portugal. Es tracta, per tant, de centres i unitats que destaquen pel seu impacte i lideratge científic a escala internacional i que col·laboren activament amb el seu entorn social i empresarial.

• OFERTA DE POSICIONS
    PREDOCTORALS

Els centres d'excel·lència que accepten participar a aquesta convocatòria ofereixen cada any unes posicions predoctorals molt atractives als futurs becaris de doctorat INPhINIT Incoming.

Consulta l'oferta de posicions predoctorals publicades pels centres de recerca que participen a la convocatòria 2022.

BUSCA UNA POSICIÓ

• SOL·LICITAR

Per a qualsevol suggeriment o consulta, si us plau adreça't a: beques@fundaciolacaixa.org.

• This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Skłodowska-Curie grant agreement No713673.
    The co-funded part of the programme runs from 01/10/2016 to 30/09/2021 and finances the researchers recruited under Call 2017 and 2018
    .