El món necessita les persones.
Les persones necessiten al món

La Fundació ”la Caixa” amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides per a aconseguir un món millor.

• QUÈ FEM

Amb l'objectiu de trencar el cercle de la pobresa que es transmet de pares a fills i oferir als més petits oportunitats de futur, treballem per aconseguir:

• Afavorir el desenvolupament de les competències dels nens i adolescents i les seves famílies que permetin millorar els seus processos d'integració social i autonomia.

• Promoure el desenvolupament social i educatiu de la infància i l'adolescència en el context familiar, escolar i social.

• Desenvolupar i implementar un model d'acció social i educativa integral que contribueixi a millorar les oportunitats de desenvolupament social i educatiu de la infància i les seves famílies

• Contribuir a sensibilitzar i mobilitzar la societat en l'eradicació de la pobresa infantil

El programa compta amb la col·laboració de més de 400 entitats socials que treballen en xarxa i que s'encarreguen d'atendre de manera directa les famílies, prioritzar les ajudes i fer un seguiment de cada cas.

• A QUI S'ADREÇA

A famílies amb menors d'entre 0 i 18 anys en situació de pobresa i exclusió social

• COM AJUDEM

Impulsem el desenvolupament dels més petits per garantir-los referents sòlids per al futur i un nivell de benestar òptim que n'afavoreixi el creixement i la formació, a través de:

1. Serveis pro educació

• Reforç educatiu i equipament escolar

• Centres oberts

• Campaments i activitats d'estiu

• Tallers educatius familiars

2. Serveis pro salut

• Alimentació i higiene infantil

• Ulleres i audiòfons

• Suport psicològic

Alma, la xarxa social social

dimecres, 24 jun. 2020

La Tania i les costures del barri

La Tania García participa en un taller de costura amb 15 dones del barri del Polígon Sud de Sevilla. En aquestes trobades, impulsades per CaixaProinfancia, les dones formen un cercle de confiança on creixen en seguretat i autoestima.

• 60.000 nens i nenes atesos durant l'any 2018

• 7.300 famílies ajudades al 2018