L'educació hauria de ser igual per a tothom

L’educació hauria de ser igual per a tothom

Volem que tots els infants tornin a l’escola amb les mateixes oportunitats.

La tornada a l’escola més important

1 de cada 3 infants viu en risc d’exclusió social a casa nostra. Ha accentuat aquesta situació la crisi sociosanitària i econòmica de la COVID-19, que no tan sols es tradueix en una manca de recursos econòmics, sinó en la dificultat per accedir en igualtat de condicions a un dret universal: l’educació.

Aquest curs és vital per a milers de menors, els qui més han patit les conseqüències de la pandèmia. Per aquest motiu, la Fundació ”la Caixa”, entitat que aposta per l’educació en la lluita contra la pobresa infantil, ha lliurat més de 100.000 kits de material escolar als infants amb menys recursos perquè tinguin les mateixes oportunitats que els altres a l’hora de tornar a l’escola.

El programa CaixaProinfància, en coordinació amb l’esforç conjunt de més de 400 entitats socials, ha pogut atendre des de l’origen gairebé 320.000 menors. No obstant això, tot i que són xifres que il·lusionen, som conscients que encara queda molta feina per fer.

Ara més que mai, amb la teva col·laboració i la de tothom els podrem donar el suport necessari perquè l’educació sigui igual per a tots els infants. Ens ajudes a aconseguir-ho?

Vols descobrir com són els kits escolars d’aquest any?

Anterior Següent
  • INFANTIL