L'educació hauria de ser igual per a tothom

L’educació hauria de ser igual per a tothom

Volem que tots els infants tornin a l’escola amb les mateixes oportunitats.

• QUÈ FEM

El programa CaixaProinfància, en coordinació amb l’esforç conjunt de més de 400 entitats socials, ha pogut atendre des de l’origen gairebé 320.000 menors. No obstant això, tot i que són xifres que il·lusionen, som conscients que encara queda molta feina per fer.

Actualment, al nostre país, 1 de cada 3 nens i nenes viu en risc d'exclusió social. Ha accentuat aquesta situació la crisi sociosanitària i econòmica de la COVID-19, que no tan sols es tradueix en una manca de recursos econòmics, sinó en la dificultat per accedir en igualtat de condicions a un dret universal: l’educació.

És per això que, des de la Fundació ”la Caixa”, hem impulsat una tornada a l'escola en igualtat d'oportunitats per a tota la infància.

• COM AJUDEM

Aquest curs és vital per a milers de menors, els qui més han patit les conseqüències de la pandèmia. Per aquest motiu, la Fundació ”la Caixa”, entitat que aposta per l’educació en la lluita contra la pobresa infantil, ha lliurat més de 100.000 kits de material escolar als infants amb menys recursos perquè tinguin les mateixes oportunitats que els altres a l’hora de tornar a l’escola.

Ara més que mai, amb la teva col·laboració i la de tothom els podrem donar el suport necessari perquè l’educació sigui igual per a tots els infants. Ens ajudes a aconseguir-ho?

Alma, la xarxa social social

dimecres, 23 set. 2020

La tornada a l’escola després del confinament

Els infants del centre d’acollida de menors Sant Joan Baptista de València reben kits escolars perquè comencin el curs en igualtat. Enguany, la Fundació ”la Caixa” ha repartit més de 110.000 kits de material escolar.

Vols descobrir com són els kits escolars d’aquest any?

Anterior Següent
  • INFANTIL