• "Encara que l'experiència ha estat ben diferent i ha suposat tot un repte, hem tingut l'oportunitat de poder continuar treballant amb les entitats de Moçambic.
    Vam poder fer el viatge a Maputo sense ni tan sols moure'ns de casa!"
    Roser de la Torre, CooperantsCaixa, Espanya.

• "Tornes capgirat, volent modificar el món i ajudar els qui ho necessiten. Hi vas a ajudar i t’ajuden. Hi vas a ensenyar i t’ensenyen ells a tu. Dones només una mica i et donen el cor. Continuo emocionant-me quan penso el temps tan meravellós que he passat a Colòmbia. No podré oblidar mai el paisatge humà que em va acollir."
    Javier Vilés, ProFuturo, Colòmbia.

• "He comprès la necessitat de viure més connectada amb la natura i les conseqüències que la meva manera de viure té en les persones que viuen a l’altra banda del món. La importància d’escoltar i entendre les necessitats dels beneficiaris a fi que les actuacions de millora els converteixin en protagonistes del seu propi canvi, siguin coherents amb la seva forma de vida i sostenibles en el temps."
    Eva Landeira, Work for Progress, Entre Culturas, Perú.

• "Conèixer altres realitats et permet créixer com a persona. Aprens a prioritzar i equilibrar valors personals i professionals. Afrontes situacions i experiències en què és imprescindible gestionar la frustració."
    Lola Pardo, Work for Progress, Ayuda en Acción, Moçambic.

• "Si no actues, no canvies res. La col·laboració contribueix a fer que unes persones puguin tenir accés a unes condicions de vida millors, però també suposa un benefici mutu. Ajudes i t’ajuden."
    Raúl Abando, Work for Progress, Development Alternatives, Índia.

Línia d´actuació

Mostrar texto Ocultar texto

CooperantsCaixa és el programa de voluntariat corporatiu internacional d’assistència tècnica de curta durada i que va adreçat a treballadors del Grup CaixaBank i de la Fundació ”la Caixa” tant en actiu com prejubilats i jubilats. L’objectiu principal que persegueix és reforçar els programes que es desenvolupen en el context de les nostres aliances estratègiques.

Ateses les circumstàncies excepcionals causades per la COVID-19, l’edició del 2021 de CooperantsCaixa serà totalment virtual.

• DATES CLAU

CONVOCATÒRIA TANCADA

Obertura de la convocatòria
    8 de març de 2021

Tancament de la convocatòria
    5 d'abril de 2021

• OBJECTIUS

• Enfortir les capacitats de les persones, les organitzacions beneficiàries i les comunitats: formem, assessorem i afavorim la transferència de coneixements per fer créixer les iniciatives.

• Donar visibilitat als projectes de cooperació en els quals es desenvolupa el voluntariat.

• Aprofundir en el coneixement i la sensibilització dels treballadors pel que fa als projectes de Cooperació Internacional que impulsa la Fundació ”la Caixa”.

• CONTACTE

Registre i acreditació

Mostrar texto Ocultar texto
  • REGISTRE I ACREDITACIÓ

Voluntaris

Aquesta iniciativa va adreçada exclusivament a treballadors del Grup CaixaBank: en actiu, prejubilats i jubilats. Així mateix, cal que estiguin adscrits a alguna delegació territorial de l’Associació de Voluntaris de CaixaBank. Si no ho ets encara, t’hi pots inscriure a https://www.voluntarioslacaixa.org/ca/registro.

Si ja n’ets voluntari, pots accedir a l’aplicació web de convocatòries, lloc en el qual obtindràs la clau d’accés (usuari i contrasenya).

Un cop hagis demanat l’acreditació, cal que vagis a la convocatòria "CooperantsCaixa" i emplenis el formulari d’inscripció. Recorda que et demanarem que pugis el teu currículum i una carta de motivació. Quan hagis rebut l’acreditació confirmada, aleshores en podràs tramitar la sol·licitud.