Apoderar persones i comunitats per a una vida interdependent

Amb l’objectiu de combatre els efectes de la soledat que pateix molta gent gran, el programa Sempre Acompanyats de la Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb diferents entitats i administracions locals, va néixer per donar resposta al repte de la soledat.

• QUÈ FEM

Combatem les situacions de soledat impulsant les relacions de suport i benestar entre la gent gran, apoderant-la i fent-la sentir part d’una societat que es compromet amb ella. Ho fem amb tres objectius:

• Acompanyar la gent gran i apoderar-la perquè pugui gestionar la seva pròpia soledat.

• Construir xarxes comunitàries sòlides capaces de fomentar relacions de suport i ajuda mútua.

• Sensibilitzar la ciutadania sobre la importància d’aquestes relacions.

• ON ACTUEM

El programa Sempre Acompanyats es desenvolupa per mitjà dels ajuntaments i les entitats de les ciutats següents:

Palma de Mallorca, Girona, Granada, Jerez, Logronyo, Lleida, Màlaga, Múrcia, Pamplona, Sabadell, Santa Coloma de Gramenet, Tàrrega, Terrassa i Tortosa.

Per a més informació, truca’ns al
De dilluns a divendres, de 9 a 17 h

INFOGRAFIES