Empoderar la gent gran i construir comunitats per fomentar relacions de suport i ajuda mútua

Amb l’objectiu de combatre els efectes de la soledat que pateix molta gent gran, el programa Sempre Acompanyats de la Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb diferents entitats i administracions locals, va néixer per donar resposta al repte de la soledat.

• QUÈ FEM

Combatem les situacions de soledat impulsant les relacions de suport i benestar entre la gent gran, apoderant-la i fent-la sentir part d’una societat que es compromet amb ella. Ho fem amb tres objectius:

• Acompanyar la gent gran i apoderar-la perquè pugui gestionar la seva pròpia soledat.

• Construir xarxes comunitàries sòlides capaces de fomentar relacions de suport i ajuda mútua.

• Sensibilitzar la ciutadania sobre la importància d’aquestes relacions.

• ON ACTUEM

El programa Sempre Acompanyats es desenvolupa per mitjà dels ajuntaments i les entitats de les ciutats següents:

Palma de Mallorca, Girona, Granada, Jerez, Logronyo, Lleida, Màlaga, Múrcia, Pamplona, Sabadell, Santa Coloma de Gramenet, Tàrrega, Terrassa i Tortosa.

Per a més informació, truca’ns al
De dilluns a divendres, de 9 a 17 h

INFOGRAFIES