Truca a la porta

Acostar-se és el primer pas per ajudar la gent gran que viu en situació de soledat.
No la fem invisible.

Què amaguen les portes de la teva ciutat? Quines històries s’hi viuen dins? En algunes d’aquestes portes, el silenci és el soroll que se sent més i la soledat és l’única companyia. Per això, des de la Fundació ”la Caixa”, volem abordar les situacions de soledat a través del programa Sempre Acompanyats. Amb l’ajuda de la Creu Roja i de diferents agents i entitats, volem impulsar les relacions de suport i benestar entre la gent gran, apoderar-la i fer-la sentir part d’una societat que s’hi compromet. Tu també ens pots ajudar a aconseguir-ho:

• Ajudant a detectar aquestes situacions al teu barri.

• Dona a conèixer el programa entre totes les persones a qui els pugui interessar o que hi vulguin col·laborar.

• Participa com a voluntari en una de les nostres activitats.

El programa Sempre Acompanyats es desenvolupa gràcies als ajuntaments i entitats de Palma, Jerez, Logronyo, Tàrrega, Tortosa, Lleida, Santa Coloma de Gramenet i Girona.

Per a més informació, truca'ns al
De dilluns a divendres, de 9 a 17 h

Sempre acompanyats. Programa de suport a les persones grans